STK

Skolprojekt

Vi samarbetar med skolor runt om i kommunen för att så många som möjligt ska få chansen att testa på tennis. För vissa skolor passar det bäst att vi kommer ut till skolan med nät, rack och bollar och sätter upp en aktivitet på skolgården, och för andra är samarbetet under en längre period som en termin eller ett läsår där elever från skolans olika årskurser får komma till Söndrumshallen för tränarledda tennislektioner.

Låter detta som något som kan passa din skola, tipsa dina lärare att kontakta oss.

STK

On Wheels

Vi samarbetar med kommunen för att så många som möjligt ska få chansen att testa på tennis. Genom att komma ut till de olika kvartersbanor som finns runt om i kommunen ger vi många chansen att testa på tennis.

Följ oss i sociala medier för att se när vi kommer till en bana nära dig!

Tennis som

Teamaktivitet

Gör er teamaktivitet kombinerat med friskvård. Med en 2h tränarledd lektion tränar vi grundläggande teknik, går igenom tennisens regler och avslutar med matchspel. Vi lovar er en kul och troligtvis svettig stund tillsammans. Boka som en separat aktivitet eller kika direkt på våra sponsorpaket där teamaktiviteten ingår i paketen "slice" och "smash".

Efter aktiviteten har ni gångavstånd till närliggande Halmstad Gårdshotell där ni kan boka in konferens eller mat.

Pris: 350kr/person (min 8 pers)

Priser gäller dagtid. Racket finns att hyra vid behov.

Kontakta oss för bokning och information

Med kompisgänget

Gör en kul aktivitet med familj eller kompisar. Varför inte anordna tenniskalas eller köra tennis på möhippan eller svensexan? Ni får 1h Tennisträning med coacher i hallen och tillgång till klubbens samlingslokal efter träningen.

Vi kan även skräddarsy en lösning som passar just er.

Pris: 250kr/person (min 8 pers)

Racket finns att hyra vid behov

Kontakta oss för bokning och information